owner of de story

owner of de story

Wednesday, October 6, 2010

saya & dia






NAMA:NURUL HAFIZA MD.RONI
UMO:22 TAHUN
ASAL:KEDAH





NAMA:MUHAMMAD FITRI RAMLI
UMO:21 TAHUN
ASAL:CHERAS

aku rindu...sayang kamu..selalu...:)
ini antara cinta,kasih dan sayang anta kami berdua..
26hb october 2008 detik itu takkan aku lupakan sehingga hari ini..
MYSPACE---->SMS---->COUPLE---->KAWEN(ooppsss lum lagi)
dusta,air mata xpayah cite la..dah mcm selalu.. :(
tapi kebahagiaan itu sebenarnya yang PENTING..yang kita KEJAR2 selama ini cuma KEBAHAGIAAN DUNIAWI DAN SYURGAWI...

tatkala jari ini menaip,mcm2 perasaan bermain d'pkran..
sedih,hiba,gembira,sebak..
memikirkan hampir 2TAHUN menjalinkan hubungan ini..
mcm2 dugaan DIA bg pada kami..
ada ketikanya GIVE UP terus!!sumpah..!!
memikirkan kasih sayang,kebahagiaan dan kecintaan ku pada dia xpenah pudar..penah KURANG tapi tak PUDAR..itu la dinamakan
CINTA AKU DAN DIA...

curang,menipu,buruk sangka,merahsiakan..
dah selalu sangat...sehinggakan sekarang pun still ada lagi..
KENAPA??KENAPA ITU SEMUA BERLAKU??
cube pk dalam2 kenapa?
jawapan itu ada pada aku dan dia SHJ!

CURANG:
bila tny dia knp die keluar dng org lain,jwbnya 'time kite gaduh,b kuar la dng org lain'--->jwpan yang sngt mngecewakan!!aku sendiri xpenah fikir nak buat mcm tu tapi dia buat..kalau aku buat mcm tu terbalik la dunia ni agaknya.!!benci tau x bile KUAR DNG PMPUAN LAIN!!who me in ur heart???tell me!kalau fikir scara logiknya tak patut ada jawapan mcm tu kan..keluar dng pmpuan lain sbb GADUH!!eii..btol2 xleh nk trima!dah bnyk kali kantoi dng aku..tapi aku pendam segalanya nya...:(
and the end of the story...aku mencintai kau!dah bnyk peluang aku bg tuk kau..sngt bnyk..berubahlah b..berubah ke arah kebaikan..kdg2 bile study pun im still thinking bout u n kecurangan u...ohh..NANGS??xpyh ckp la b...da sllu nngs sal b curang..

INGAT LAH B...sayangi orang yang meyayangi kite...jng sayangi orang yang kite sayang..belum tentu die akn sayang kite


GADUH??uh....
perit....sllu gaduh...dlu ble gaduh je cam taufan ..
skrg dah kurang tapi still gaduh gak

PE YANG AKU STILL INGT SMPAI SKRG?
bile die pg gnting dng pmpuan tu sdgkan aku dan die tngah bahagia..die TIPU aku!!!seyes!!aku ingt until now!!!sakit sngt...

MENIPU....
oh...sedih hati bile ingt2kan balik pasal die tipu diri ini...kehidupan kite kadang2 di bawah..kdg2 di atas...dini ini jgk penah menipu tapi xsebesar yang die buat pada hati ini..kecewa..itu je yg mmpu aku ckp..actly aku mmng xleh trima lagi org yang penah menipu aku..tapi aku kuatkan semangat n keyakinan diri ni supaya die dapat BERUBAH ke arah kebaikan...:(

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
die tahu aku marah,merajuk sekarang kan..dah pandai bagi coklat kat aku..ohh...kunun2 nak pujuk eh...:)
im hepi together wit u..tapi time aku final exam sem 5 ni..time aku jawab exm pn aku pk kan die,..die curang kat aku..OMG...plz release from my mind..bukan nak bangkitkan benda yang keruh tapi bnde tu sbnarnye yang bermain2 kan fikiran aku...besar dugaanMU ya ALLAH....

Sejambak bunge yang penah aku trima drpdnya akan aku ingt sampai bile2...very the sweet u know!!!today we going to kenduri kawen his fren..and we wnt to go to PUTRAJAYA...im suggest to boat time..hehhee...I WANT HEPI 4EVER DEAR..PLZ GIVE MY HEART HEPI WIT U...always im pray to be honest,hepi n lovely person...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
akan upload new picture me with him...:)

No comments:

Post a Comment